Belediyeden Konuşma Kalitesi Eğitimi

Elazığ Belediyesinde 153 Beyaz Masa Çağrı Merkezi, santral görevlileri ve danışma personeline konuşma kalitesi eğitimlerine başlandı.

PAYLAŞ
Harput TV - Harput TV

Vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunmak amacıyla kurum içi personel eğitimlerine büyük önem veren Mücahit Yanılmaz Başkanlığındaki Elazığ Belediyesinde bu kez de 153 Beyaz Masa Çağrı Merkezi, santral görevlileri ve danışma personeline konuşma kalitesi eğitimlerine başlandı.

Elazığ Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü Kalite Yönetim Sistem Ofisi tarafından düzenlenen eğitime 9 santral görevlisi, 2 danışma personeli ve 11’de 153 Beyaz Masa Çağrı Merkezi çalışanı olmak üzere toplam 22 kişi katıldı.

Hatırlanacağı üzere Elazığ Belediyesi personeline daha önce Diksiyon ve Güzel Konuşma, Halkla İlişkiler, Takım Çalışması ve Motivasyon başlıklarında çeşitli eğitimler verilmişti. Elazığ Belediyesi toplantı salonunda bugün başlayan ve eğitmen Merve Yakınbaş tarafından verilen konuşma kalitesi eğitimleri toplam 4 gün sürecek ve bu zaman zarfı içerisinde personellere etkili iletişim, telefonda iletişimin aşamaları, etkin dinleme ve olumsuz ifadeleri olumluya çevirme gibi konu başlıklarında teorik ve uygulamalı eğitimler verilecek.

HABERİ PAYLAŞ:
BUNLARA DA BAKIN