Çağrı Merkezi Çalışanlarına 'Stres' Eğitimi

Çağrı merkezi çalışanlarına stres semineri verildi.

Çağrı Merkezi Çalışanlarına 'Stres' Eğitimi Sağlık

Çağrı merkezi çalışanlarına stres semineri verildi. 

Medical Park Elazığ Hastanesi, özel bir çağrı merkezinin çalışanlarına ‘Stres’ semineri verdi. Seminere Hastane Kurumsal İletişim Müdürü Esin Yamaç Erten, Hastanenin Anlaşmalı Kurumlar Sorumlusu Ruşen Çınar ve çağrı merkezi çalışanları katıldı. Semineri veren Psikolog Çağla Gül, çağrı merkezi çalışanlarını,  iş yeri stresi, stresle baş etme konusunda bilgilendirdi.

Seminerde teorik bilginin yanı sıra bazı uygulamalı çalışmalar gerçekleştiren Gül, ekip çalışmasında iletişimde kalma noktasında önemli detayları anlattı.

Çağla Gül, "Ekibini tanıma,yöneltme,fark etme ve kendini tanıma yönetme fark etme,kendini iyi hissetme çalışmalarının üzerinde durduk. Bu gibi çalışmaların birçok kurumda gerçekleştirilmesi kanaatindeyim. Çünkü çalışma hayatında ciddi streslerle karşı karşıya kalıyoruz. Baş etme yöntemlerini bilmediğimiz takdirde ruhsal anlamda problemler yaşama ihtimalimizin de oransal olarak yükseldiğini düşünüyorum" ifadelerini kullandı. 

 

  • 1. Dede Korkut Hikâye Yazma Yarışması Sonuçlandı
  • Kadın Spor ve Sosyal Yaşam Merkezi Açıldı
  • MİDDER'den 12 Eylül Mesajı
  • Yanılmaz'dan Keskin'e Ziyaret
  • 52 Yeni Otobüs Yollarda
  • Yanılmaz'dan Hicri Yılbaşı Mesajı
  • Mehmet Akif Ersoy Kütüphanesi Açıldı
  • Asilhan Arslan'dan Gündem Değerlendirmesi
  • Futbol Turnuvasının Şampiyonu Belirlendi
  • Elazığ'da Uyuşturucudan 5 Gözaltı
  • Elazığ'da Korkunç Kaza: 6 Yaralı
  • Elazığ, Yine Beğenildi
  • Elazığ'da Uyuşturucu Operasyonu
  • Yedi Renk Tek Yürek Platformu Elazığ'da
  • Belediye Konservatuarı Türk Müziği Korosu Açılışı Yaptı
  • AK Parti Heyeti Tunceli'de
  • Başkan Yanılmaz Önemli Açıklamalarda Bulundu
Yorum Yaz


Yorumlar

Çok Okunanlar

EDİTÖR SEÇİMİ

Namaz Vakitleri

Hava Durumu

Haber Scripti: Medya İnternet | Hosting Yer Sağlayıcı: MiTelekom