Çağrı Merkezi Çalışanlarına 'Stres' Eğitimi

Çağrı merkezi çalışanlarına stres semineri verildi.

Çağrı Merkezi Çalışanlarına 'Stres' Eğitimi Sağlık

Çağrı merkezi çalışanlarına stres semineri verildi. 

Medical Park Elazığ Hastanesi, özel bir çağrı merkezinin çalışanlarına ‘Stres’ semineri verdi. Seminere Hastane Kurumsal İletişim Müdürü Esin Yamaç Erten, Hastanenin Anlaşmalı Kurumlar Sorumlusu Ruşen Çınar ve çağrı merkezi çalışanları katıldı. Semineri veren Psikolog Çağla Gül, çağrı merkezi çalışanlarını,  iş yeri stresi, stresle baş etme konusunda bilgilendirdi.

Seminerde teorik bilginin yanı sıra bazı uygulamalı çalışmalar gerçekleştiren Gül, ekip çalışmasında iletişimde kalma noktasında önemli detayları anlattı.

Çağla Gül, "Ekibini tanıma,yöneltme,fark etme ve kendini tanıma yönetme fark etme,kendini iyi hissetme çalışmalarının üzerinde durduk. Bu gibi çalışmaların birçok kurumda gerçekleştirilmesi kanaatindeyim. Çünkü çalışma hayatında ciddi streslerle karşı karşıya kalıyoruz. Baş etme yöntemlerini bilmediğimiz takdirde ruhsal anlamda problemler yaşama ihtimalimizin de oransal olarak yükseldiğini düşünüyorum" ifadelerini kullandı. 

 

  • Vekil Bulut'tan Teşekkür Mesajı
  • İHH’nın Yardımları Ramazan'da Mazlum Coğrafyalara Ulaştı
  • Elazığ'da Korkutan Deprem
  • Bulut: “En Doğru Kararı Halkımız Verecek
  • İYİ Parti Çalışmalarını Sürdürüyor
  • AK Parti'de Hummalı Çalışma
  • Saadet Çalışmaya Devam Ediyor
  • Seçim Hazırlıkları Dört Koldan Devam Ediyor
  • TSO'da İstişare Toplantısı
  • Temizer: 3 Gün Sonra Geliyoruz
  • Belediye'den Dev Hizmet
  • Yanılmaz: Fiili İcraatların Başladığı Dönemdeyiz!
  • Aday Bulut Tempoyu Artırdı
  • Karamollaoğlu Yarın Elazığ’da
  • Temizer'den Gündeme İlişkin Açıklamalar
  • PKK Operasyonu: 3 Gözaltı
Yorum Yaz


Yorumlar

EDİTÖR SEÇİMİ

Namaz Vakitleri

Hava Durumu

Haber Scripti: Medya İnternet | Hosting Yer Sağlayıcı: MiTelekom