Nokta'dan Personeline Eğitim

Nokta marketler zinciri, çalışanlarına “müşteri ilişkileri ve satış danışmanlığı” eğitimi verdi.

Nokta marketler zinciri, çalışanlarına “müşteri ilişkileri ve satış danışmanlığı” eğitimi verdi.

Nokta Marketler zinciri 19 şubesi ile hizmet verdiği Elazığ’da markalaşma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Her geçen gün bir yenilikle müşterilerinin karşısına çıkmaya çalışan Nokta Marketler zinciri çalışanlarına “müşteri ilişkileri ve satış danışmanlığı” eğitimi verdi.

Nokta Marketler Zinciri personellerine ekip ruhunu güçlendirmek ve mağazacılık bilgisini artırmak amacıyla, eğitimler vermeye başlandı.

Nokta marketler Zinciri Merkez şubesinde iki grup halinde personele eğitim vermeye başlayan Marka Danışmanı Ve Eğitmen Cem Pınar, müşteri memnuniyetini artırmak için her ay çalışanlara belirli konularda eğitimler verileceğini belirtti. Pınar sözlerine şöyle devam etti “markalaşma ve kurumsallaşmak adına personellerimize müşteri odaklı olmaları amaçlı eğitimler verilmekte. Dünya markası olma yolunda ilerleyen, yüzde yüz müşteri memnuniyeti kurallarını benimseyen çalışmalarımız 2015 yılında da devam edecektir” dedi.

Gerek personel eğitimi gerek günün şartlarına uygun teknoloji ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan Nokta Marketler Zinciri her geçen gün yenilenerek marka olma yolunda hızla ilerlemekte

Bakmadan Geçme